» اجتماعی » کشف بیش از ۳۵۰۰ عدد قرص و داروی غیرمجاز در شاهین‌دژ
اجتماعی - پیشخوان - سلامت - شاهین دژ
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ خبر داد:

کشف بیش از ۳۵۰۰ عدد قرص و داروی غیرمجاز در شاهین‌دژ

خرداد 24, 1402 60

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ از کشف و ضبط سه هزار و 500 عدد دارو و قرص غیرمجاز توسط پلیس مبارزه با مواد .مخدر خبر داد

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ سرهنگ منصور احدی در گفت‌وگو با شاهین‌دژ پیام اظهار کرد: برابر گزارش‌ها مردمی مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و روان‌گردان توسط فردی به هویت معلوم در یکی از نقاط شهرستان مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از شناسایی فرد متهم از منزل و مغازه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از مغازه وی، بیش از سه هزار 500 داروی غیرمجاز کشف و ضبط و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این داروها در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد نگهداری می‌شدند و یا تاریخ مصرف گذشته بودند افزود: مجرمین فرصت‌طلب فقط به فکر منفعت خود هستند و نه‌تنها مشکلات ناشی از مصرف این داروها اهمیتی برای آن‌ها ندارد؛ بلکه با سوءاستفاده از هویت شهروندان اقدامات مجرمانه خود را پیش می‌برند، پلیس نیز بنا بر وظیفه ذاتی خود و مطابق قانون با افرادی که جان مردم را بازیچه اهداف شوم خود قرار می‌دهند برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع داروهای غیرمجاز با عنوان روان‌گردان و یا مکمل‌های ورزشی رابطه مستقیم با سلامت افراد دارد و تبعات مختلفی از جمله از دادن سرمایه اجتماعی را به یک جامعه تحمیل می‌کند.

احدی در پایان افزود: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و کمک به‌سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان برخورد قانونی می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×