» اجتماعی » کشف بیش از ۷ کیلو تریاک در شاهین‌دژ
اجتماعی - پیشخوان - سلامت - شاهین دژ
 فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌دژ خبر داد:

کشف بیش از ۷ کیلو تریاک در شاهین‌دژ

تیر 7, 1402 70

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌دژ گفت: مأموران پلیس انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌دژ در بازرسی از منزل فرد فروشنده مواد مخدر در یکی از محلات شاهین‌دژ  7 کیلو و 300 گرم مواد مخدر، از نوع تریاک، کشف شد.

به گزارش حرف رک، سرهنگ منصور احدی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌دژ امروز در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام، گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس شهرستان شاهین‌دژ با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی با تشریح جزئیات این پرونده، اظهار کرد: مأمورین انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌دژ با دریافت گزارش‌های مردمی و بررسی تأیید صحت آن؛ پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام به بازرسی از منزل فرد فروشنده مواد مخدر در یکی از محلات شاهین‌دژ کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌دژ افزود: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر شد؛ همچنین در بازرسی از منزل این فرد 7 کیلو و 300 گرم، مواد مخدر از نوع تریاک، کشف شد.
وی در ادامه افزود: متهم این پرونده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ احدی در پایان با تأکید بر مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در محلات خط‌قرمز پلیس شهرستان است، گفت: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس با تلفن ۱۱۰ و یا خط مستقیم 04446322565 در اختیار پلیس قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×