» اجتماعی » کشف و ضبط 832 قطعه لوازم‌یدکی خودرو قاچاق در آذربایجان غربی   
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد:

کشف و ضبط 832 قطعه لوازم‌یدکی خودرو قاچاق در آذربایجان غربی   

تیر 11, 1402 30

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف و ضبط 832 قطعه لوازم‌یدکی خودرو قاچاق در آذربایجان غربی خبر داد.

حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: در پی کشف 832 قطعه انواع لوازم‌یدکی قاچاق خودرو پرونده‌ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهاباد تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با احضار متهم و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت چهار میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.

نجف‌زاده بیان کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی دارلک شهرستان سردشت کالاهای مکشوفه را در بازرسی از یک دستگاه پیکان‌وانت سفیدرنگ کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مهاباد، ارسال کرد.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان، موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و در بخش کالا و خدمات از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و در بخش بهداشت و دارو و درمان از طریق تلفن ۱۹۷ و در بخش قاچاق کالا و ارز طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارش کنند.

آذربایجان غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود.

تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×