» اخبار استان » میاندوآب » کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در میاندوآب
میاندوآب
رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب خبر داد:

کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در میاندوآب

تیر 5, 1402 20

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب از کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت حاصل از کشتار غیرمجاز خبر داد.

به گزارش حرف رک، مهدی فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی اکیپ‌های نظارت شبکه دامپزشکی میاندوآب مبنی بر کشتار قاچاق و خارج از شبکه در یکی از مناطق حاشیه شهر موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: به دنبال این موضوع و با دستور دادستان و با همکاری و مساعدت پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان به محل موردنظر مراجعه شد.

وی گفت: در بازرسی از محل چهار لاشه‌گوشت در مجموع به وزن ۴۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

فتاحی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و پیگیری‌های انجام‌گرفته، این مقدار گوشت غیرمجاز و غیربهداشتی کشف شده، معدوم‌سازی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه قضایی و انتظامی شهرستان، اظهار کرد: از مردم خواهشمندیم گوشت موردنیاز خود را تنها از مراکز مجاز تهیه کرده و از خرید گوشت از دست‌فروشان و از کنار جاده‌ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال بوده و ضمن افزایش بازدیدها از اماکن غیرمجاز کشتار دام، با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: در صورت مشاهده هر گونه گوشت مشکوک در سطح مراکز عرضه و طبخ، توسط بازرسین شبکه دامپزشکی اقدام لازم جهت توقیف و ضبط و نمونه‌برداری جهت تشخیص نوع گوشت صورت می‌پذیرد.

فتاحی تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک آن را به شبکه دامپزشکی و یا با شماره تماس‌های ۴۵۲۲۸۲۶۰ و ۴۵۲۲۴۵۲۲ تماس حاصل نموده و در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×