» اقتصادی » کشف ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
اقتصادی - میاندوآب
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

کشف ۳۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

اسفند 2, 1402 80

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، فخرالدین رستم پور اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل‌توجهی سیگار قاچاق توسط شخصی در یکی از انبارهای سطح شهرستان میاندوآب بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالای قاچاق شدند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل تعداد ۳۵۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی از انواع مختلف که به‌صورت قاچاق دپو شده بود؛ کشف و ضبط شد.

رستم پور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×