» اجتماعی » کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر افتاد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر افتاد

اردیبهشت 17, 1402 140

به گزارش پایگاه خبری حرف‌رک، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان “پیرانشهر” مبنی بر اینکه از آن‌ها به بهانه سودآوری اضافی در این زمینه کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن‌ها به بیش از هفت نفر می‌رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن‌ها و اینکه قادر است سود هنگفتی نصیبشان کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد متهم پس از دریافت مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از شاکیان، گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان از عملكرد پليس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×