» پیشخوان » ۱۲ هزار ناظر بر انتخابات در آذربایجان غربی نظارت دارند
پیشخوان - میاندوآب
رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی:

۱۲ هزار ناظر بر انتخابات در آذربایجان غربی نظارت دارند

اسفند 5, 1402 10

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۱۲ هزار ناظر فعال، آموزش‌دیده، پای‌کار و آماده در ۱۱ اسفند در کنار صندوق‌های رأی از آرای مردم در استان صیانت و امانت‌داری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم موسوی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم در مورد انتخابات در حیطه وظایف هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات اندیشیده شده است، اظهار کرد: هیأت نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی دارای ۱۲ هزار ناظر فعال، آموزش‌دیده، پای‌کار و آماده است که در ۱۱ اسفند در کنار صندوق‌های رأی از آرای مردم صیانت و امانت‌دار می‌کنند.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی افزود: با قاطعیت تمام اعلام می‌کنیم که ناظرین هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی در شهرستان‌های استان، امانت‌دار رأی مردم بوده و از آرای کاندیدا امانت‌داری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در کنار ناظرین فعال، ناظرین ذخیره نیز در هیئت‌های شهرستانی پیش‌بینی‌شده است، گفت: ناظرین ذخیره نیز در صورت نیاز به‌کارگیری می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: در کنار ۱۲ هزار ناظر فعال در استان که در روز انتخابات فعالیت خواهند کرد؛ بازرسین ویژه‌ای نیز از طرف استان به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند تا نظارت دقیق به روند انتخابات و رأی‌گیری داشته باشند.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام ناظرین دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، اظهار کرد: در طول سال و نیز در ایام خاص مانند انتخابات، آموزش‌های حضوری و مجازی از سوی دفتر هیئت نظارت و رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی برای ناظرین برگزار می‌شود.

وی هم چنین با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: ان‌شاءالله مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر آفریده و دشمنان را بابصیرت و هوشیاری خود؛ مأیوس خواهند کرد.

در این زمینه رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز از تعیین ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ۲۳ هزار نفر عوامل اجرایی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هیأت بازرسی در انتخابات در سطح استان ایفای نقش خواهند کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×