» پیشخوان » ۱۴ واحد شن و ماسه مجاز در میاندوآب فعالیت دارند
پیشخوان - میاندوآب
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب:

۱۴ واحد شن و ماسه مجاز در میاندوآب فعالیت دارند

خرداد 28, 1402 00

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب گفت: هم اکنون ۱۴ واحد شن و ماسه مجاز در این شهرستان در حال فعالیّت بوده و مردم می‌توانند خرید موردنیاز خود را از آنها انجام دهند.

به گزارش حرف رک، رضا بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت واحدهای برداشت شن و ماسه در این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۴ واحد شن و ماسه مجاز در شهرستان میاندوآب در حال فعالیّت هستند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به تخلفات صنفی از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه خرید موردنیاز خود را از واحدهای دارای مجوز با اخذ فاکتور رسمی انجام دهند.

وی گفت: هرگونه برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و معادن توسط اشخاص حقیقی، حقوقی و تمامی نهادها، ادارات و غیره تصرف در اموال عمومی و دولتی بوده و جرم تلقی می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و معادن نیازمند اخذ مجوز برداشت رسمی از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان است.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر برخورد قانونی با سودجویان، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع عمومی و جلوگیری از تضییع بیت‌المال نظارت در حوزه معادن تشدید شده و سودجویان و فرصت‌طلبان که به روش‌های مختلف وارد رودخانه شده و منابع و معادن ملّی را به تاراج می‌برند و یا با اقدامات غیرقانونی زمینه انباشت، حمل، خریدوفروش غیرمجاز مصالح را فراهم می‌سازند منتظر برخورد قاطع و تعقیب شدید قضایی باشند.

بهروزی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند گزارش‌ها خود را در مورد تخلفات احتمالی با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ در میان بگذارند.

دشت میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با برخورداری از رودخانه‌های پر آب زرینه‌رود و سیمینه‌رود مکان مستعد شن و ماسه و مصالح رودخانه‌ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×