» پیشخوان » ۲۱ مورد قلع‌وقمع ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شد
پیشخوان - میاندوآب
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب:

۲۱ مورد قلع‌وقمع ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی میاندوآب اجرا شد

خرداد 18, 1402 30

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۲۱ مورد قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش حرف رک، رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای حکم قضایی درباره شش مورد تفکیک و قطعه‌بندی غیرمجاز، اظهار کرد: امروز دستور قضایی درباره شش مورد تفکیک و قطعه‌بندی غیرمجاز، در اراضی کشاورزی کوی رابری، با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب اجرا شد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ مورد تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و آزادسازی اراضی کشاورزی به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی، گفت: تأمین امنیت غذایی رسالت اصلی جهاد کشاورزی است و صیانت از کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.

مقدم با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی، حفاظت از زندگی است، تصریح کرد: صیانت از اراضی کشاورزی به‌عنوان مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی، ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×