» پیشخوان » ۳ دستگاه کمپرسی حاوی شن و ماسه غیرمجاز در میاندوآب توقیف شد
میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب:

۳ دستگاه کمپرسی حاوی شن و ماسه غیرمجاز در میاندوآب توقیف شد

خرداد 20, 1402 40

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب گفت: سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل، خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز کرده بودند توقیف شدند.

به گزارش حرف رک، رضا بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای گشت‌های مشترک با ادارات و نهادهای ذی‌ربط در راستای جلوگیری از خریدوفروش و دپو غیرمجاز شن و ماسه، اظهار کرد: در اجرای این طرح ساماندهی و جلوگیری از خریدوفروش و برداشت‌های غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای در دستور کار قرار داشته و برای خاطیان پرونده تخلفاتی تکمیل و جهت رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب افزود: در راستای این بازدیدها، سه دستگاه کامیون کمپرسی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به حمل، خریدوفروش مصالح از افراد غیرمجاز کرده بودند متوقف شدند.

وی گفت: با بررسی‌های صورت‌گرفته و اظهارات رانندگان افرادی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به تأمین و فروش مصالح نموده بودند، شناسایی و پرونده تخلفاتی با عنوان تهیه و تأمین و فروش غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع شد.

بهروزی تصریح کرد: بازدید از دپوهای غیرمجاز و بررسی کامیون‌های حامل مواد معدنی شن و ماسه و کوپ سنگ‌های تزئینی، دکوراسیون داخلی و نما در قالب گشت مشترک با هم‌افزایی نیروهای انتظامی در میاندوآب انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت میاندوآب افزود: اقدامات قانونی برابر ماده ۱۹ قانون معادن و همچنین ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص تصرف در اموال عمومی و دولتی توسط دستگاه قضایی در مورد خاطیان اعمال می‌شود.

وی گفت: کامیون‌داران که اقدام به حمل شن و ماسه می‌کنند باید مصالح مورد درخواست مصرف‌کنندگان را از واحدهای مجاز تهیّه کرده و به‌هیچ‌وجه حق خرید و تأمین شن و ماسه از برداشت‌کنندگان غیرمجاز را ندارند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×