» پیشخوان » ۴ هزار کارت ملی هوشمند در میاندوآب آماده تحویل است
پیشخوان - میاندوآب
رئیس اداره ثبت‌احوال میاندوآب:

۴ هزار کارت ملی هوشمند در میاندوآب آماده تحویل است

دی 12, 1402 30

 رئیس اداره ثبت‌احوال میاندوآب گفت: هم اکنون تعداد چهار و ۲۲۹ عدد کارت ملی در اداره ثبت‌احوال این شهرستان آماده تحویل به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، یوسف حضرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با بیان اینکه در ۹ماهه نخست امسال، دو هزار و ۴۷۳ مورد ولادت در میاندوآب ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد ولادت یک هزار و ۱۱۷ مورد دختر و یک هزار و ۳۳۶ مورد نیز پسر بوده است.

رئیس اداره ثبت‌احوال میاندوآب افزود: در ۹ماهه نخست امسال ۸۴۱ مورد وفات در اداره ثبت‌احوال این شهرستان ثبت شده که ۳۵۴ مورد خانم و ۴۸۷ مورد آقا بوده است.

وی از ثبت یک هزار و ۵۹۳ مورد ازدواج در هشت‌ماهه نخست امسال در میاندوآب خبر داد و گفت: از این تعداد واقعه ازدواج، ۵۶۳ مورد روستایی و یک هزار و ۳۰ مورد نیز شهری بوده است.

حضرتی با اشاره به اخذ شش هزار و ۵۵۸ کارت ملی در ۹ماهه نخست امسال در میاندوآب، تصریح کرد: هم چنین در ۹ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۲۲۲ عدد کارت ملی به متقاضیان تحویل داده شده است.

رئیس اداره ثبت‌احوال میاندوآب اظهار کرد: هم چنین در ۹ماهه نخست امسال شش هزار و ۲۳۰ جلد تعویض شناسنامه در این شهرستان انجام‌گرفته است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح کارت ملی هوشمند تا پایان آذرماه امسال، ۲۲۱ هزار و ۳۶۰ عدد کارت در میاندوآب اخذ شده که تا پایان آذرماه ۱۹۶ هزار و ۴۸ عدد کارت ملی هوشمند به متقاضیان تحویل داده شده است.

حضرتی هم چنین با بیان اینکه متأسفانه برخی از شهروندان هنوز برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند، افزود: هم اکنون تعداد چهار و ۲۲۹ عدد کارت ملی در اداره ثبت‌احوال میاندوآب، آماده تحویل به متقاضیان است.

رئیس اداره ثبت‌احوال میاندوآب تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم آنهایی که کارت‌های ملی آن‌ها صادر شده با مراجعه نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: همشهریان عزیز می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و یا مراجعه به سایت ncr.ir و سامانه سهیم به نشانی sahim.sabteahval.ir از آخرین وضعیت کارت هوشمند ملی خود مطلع و دراسرع‌وقت نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×