» اقتصادی » پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در ماکو برگزار می‌شود
اقتصادی - تیتر یک - ماکو

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در ماکو برگزار می‌شود

اردیبهشت 17, 1402 60

به گزارش حرف رُک به نقل از مرزداران، مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، گفت: منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه تجاری اکسپو ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد اقتصادی کشور، ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند.

آرش یوسف‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری مرزداران افزود: منطقه آزاد ماکو در این رویداد ضمن معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه، ۵۲ بسته سرمایه‌گذاری تهیه شده را نیز به متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی رونمایی می‌کند.

 

وی تصریح کرد: ‌پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ۲۰۲۳ ایران از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دائمی تهران برگزار می‌شود.

 

مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، هدف از برگزاری این نمایشگاه را صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد عنوان کرده و گفت: این یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی کشور در حوزه صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد است که می‌تواند کمک شایان در تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم صورت دهد.

یوسف‌زاده اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری توسط دولت صورت‌گرفته تا دفاتر تجاری کشورهای هدف و همسایه ایران، از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

وی، ادامه داد: دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با حضور چند منطقه ویژه در این نمایشگاه شرکت می‌کند که منطقه آزاد ماکو نیز با معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های لجستیک و حمل‌ونقل، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری، با تمام توان در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مناطق آزاد کشور ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که هر منطقه‌ بالغ بر ۵۰ بسته را تهیه و تدوین کرده‌ است.

 

مدیر جذب سرمایه‌گذاری، ‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، در پایان گفت: مناطق آزاد کشور در سالن شماره ۲۸ A این نمایشگاه مستقر می‌شوند و بسته‌های ارائه شده توسط هر منطقه آزاد توسط دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور رونمایی می‌شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند با تسهیل صورت‌گرفته، انتخاب مناسبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×