» پیشخوان » ۵۳ تن چوب قاچاق در مهاباد کشف شد
پیشخوان - گفتگو - مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد:

۵۳ تن چوب قاچاق در مهاباد کشف شد

آذر 7, 1402 زمان مطالعه: 1 20

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۵۳ تن چوب در مهاباد که به صورت قاچاق و فاقد مجوز قانونی حمل شده بود، توسط ماموران کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» یوسف اشرفی در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی دارلک با کنترل محورهای مواصلاتی مهاباد به سه دستگاه تریلی و کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: با توقیف این دستگاها و بررسی بار آن توسط مأموران، مقدار ۵۳ تن چوب که  به‌صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش چوب‌ها برابر با بیش از دو میلیارد ریال تخمین زده شده است، عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از کشف بار قاچاق، تحقیقات خود را درباره عوامل و شبکه‌های قاچاق چوب در منطقه ادامه داده و در این راستا سه متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست‌محیطی زیادی را به همراه دارد که متاسفانه امسال چندین مورد چوب قاچاق داشته‌ایم.

یوسف اشرفی اظهار کرد: از شهروندان، خواهشمندیم در صورت مشاهده هر‌گونه فعالیت مشکوک یا احتمال اقدام به احتکار اقلام ضروری توسط افراد سودجو، به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی در پایان افزود: با همکاری مردم، می‌توانیم در جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی و حفظ نظم و امنیت شهر کمک کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×