» اخبار استان » بوکان » ۸۵ درصد روستاهای بوکان از گاز شهری برخوردارند
بوکان گاز
بوکان - پیشخوان
انقلاب بزرگ گازرسانی به روستاهای بوکان؛

۸۵ درصد روستاهای بوکان از گاز شهری برخوردارند

خرداد 7, 1402 30

رئیس اداره گاز بوکان از بهرمندی ۸۵ درصد روستاهای بوکان از نعمت گاز شهری خبر داد و آن را انقلاب در تاریخ پروژه‌های عمرانی بوکان دانست.

به گزارش حرف رک، رئیس اداره گاز بوکان در گفتگو با کانی پرس، گازرسانی‌ به روستاهای این شهرستان در دولت سیزدهم را انقلاب و نهضت خواند.

وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۸۰ روستای بوکان به شبکه ملی گاز شهری متصل شده‌اند.

اسماعیل رسول‌زاده با اشاره به وضعیت برخورداری روستاهای بوکان افزود: برابر داده‌ها و آمار، ۸۲ درصد روستاهای بوکان از نعمت گاز برخوردارند.

وی ادامه داد: این داده‌ها نشان می‌دهد که شهرستان بوکان در سطح استان از نظر برخورداری روستاها از نعمت گاز در رتبه اول قرار دارد.

رئیس اداره گاز بوکان عنوان کرد: ۲۳ روستای بوکان در حال اجرای عملیات گازرسانی هستند و احتمالا در هفته دولت این پروژه ها به اتمام برسد.

رسول‌زاده تصریح کرد: علاوه بر گازرسانی به 23 روستا، گازرسانی در ۱۱ روستای هم مسیر با کلتپه قرمیش نیز در حال پیمان‌سپاری است.

وی گفت: با اتمام پروژه های گازرسانی تا تابستان ۱۴۰۳ شاهد بهره‌مندی ۱۳۹ روستای بوکان از ۱۷۰ روستا از نعمت گاز خواهیم بود.

رئیس اداره گاز بوکان افزود: 22 روستا در محورهای درویشان، جوانمرد، ترکاشه جمبوغه و یاسکند در حال گازرسانی است.

رسول اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای اربنوس، اوینه‌چی، دوکچی، قلایچی، قرمیش، کانی‌سیران، گل‌تپه‌قرمیش، کانی‌کوزه‌له، کانی‌قلعه، کانی‌گرگه و گامیشان در حال پیمان‌سپاری است.

به گفته وی، ۹۸ درصد خانوار شهری نیز از نعمت گاز برخوردار که حاکی از وضعیت مطلوب گازرسانی در این شهرستان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×