اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
شهردار مهاباد مطرح کرد:

احداث کمربندی منطقه فجر در مهاباد

فروردین 28, 1403 ۶:۴۰ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 00

شهردار مهاباد گفت: احداث کمربندی اتصالی منطقه فجر به میدان نور، یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی است که به‌منظور بهبود ترافیک و ارتباطات شهری در شهر مهاباد آغاز شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف‌رک» بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴  اظهار کرد: احداث کمربندی اتصالی منطقه فجر به میدان نور، یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی است که به‌منظور بهبود ترافیک و ارتباطات شهری در شهر مهاباد آغاز شده است. این پروژه، جزء بخش‌های عملیات تکمیلی رینگ ارتباطی جنوب و شرق شهر است که توسط شهرداری محلی در دوره ۶ شورای اسلامی شهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این کمربند اتصالی، باعث بهبود دسترسی به منطقه فجر و میدان نور خواهد شد و تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و زمان سفر ساکنان منطقه خواهد داشت. همچنین، باعث افزایش رفاه و رفت‌وآمد سالم در این منطقه خواهد شد.

شهردار مهاباد بیان کرد: این پروژه عمرانی و ترافیکی که توسط شهرداری مهاباد در دست اجرا قرار گرفته است به‌منظور تسهیل در تردد شهروندان و بهبود وضعیت ترافیک در شهر انجام می‌شود. با انجام این پروژه‌ها، امکان دسترسی آسان‌تر به مناطق مختلف شهر برای شهروندان فراهم خواهد شد.

وی افزود: ایجاد کمربندهای جاده‌ای در شمال و جنوب شهر، به‌عنوان یک راهکار مؤثر برای کاهش ترافیک و آسان‌تر شدن حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های شهری و همچنین برای عموم شهرستان آسان‌تر می‌شود با احداث رینگ ارتباطی، ترافیک داخل‌شهر بسیار کمتر خواهد شد زمان سفر و هزینه‌های ناشی از تأخیرات ترافیکی، بهبود می‌یابد.

بابک رستم‌پور درباره مشخصات پروژه اظهار کرد: احداث این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدید احداثی در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر است از محل میدان احداثی به‌طرف میدان نور (پیام‌نور) ۱۰۰۰ متر که شهرک فجر و سیدآباد را به بهارستان وصل می‌کند.

وی در ادامه گفتگو افزود: از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول ۱۵۰۰ متر که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمینهای شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×