اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

افزایش فضای ورزشی دانش‌آموزی در آذربایجان غربی

فروردین 29, 1403 ۱۱:۳۵ ق٫ظ 20

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی گفت: با تلاش‌های مستمر و حمایت دولت سیزدهم، بیش از ۱۰۷ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزان در استان افزوده شده که نشان‌دهنده تعهد به بهبود سلامت و تندرستی جوانان است.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به اهمیت فضای ورزشی برای دانش‌آموزان اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی، توسعه قابل‌توجهی در زیرساخت‌های ورزشی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش‌آموزان به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر و حمایت دولت سیزدهم، بیش از ۱۰۷ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزان در استان آذربایجان غربی افزوده شده که نشان‌دهنده تعهد به بهبود سلامت و تندرستی جوانان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به توسعه فضای ورزشی در مدارس استان عنوان کرد: این توسعه و پیشرفت‌ها نتیجه یک حرکت عظیم ساخت‌وساز است که با توجه ویژه دولت سیزدهم این اقدامات در استان سرعت بیشتری گرفته است.

وی عنوان کرد: در دوره دولت سیزدهم، تلاش‌هایی برای افزایش فضاهای ورزشی به‌صورت جدی دنبال شده و نتایج چشمگیری در این زمینه به‌دست‌آمده است که هم‌اکنون شاهد افتتاح سالن‌های ورزشی در استان هستیم.

مطهری با اشاره به افتتاح سالن‌های ورزشی در استان عنوان کرد: با اضافه‌شدن هفت‌سالن ورزشی جدید، تعداد کل سالن‌های ورزشی در استان به ۱۲۰ مورد رسیده که این امر فرصت‌های بیشتری برای ورزش و فعالیت‌های بدنی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در دو سال گذشته، ۸۶ زمین چمن مصنوعی، ۴۲ کلاس درس تربیت‌بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش‌آموزی ساخته شده است.

مطهری با اشاره به بهسازی و مناسب‌سازی سالن‌های ورزشی مطرح کرد:همچنین، کف‌پوش ۳۰ سالن ورزشی تعویض و ۱۹ سالن ورزشی ایمن‌سازی و بهسازی شده‌اند که این اقدامات به ارتقای کیفیت فضاهای ورزشی کمک شایانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این توسعه‌ها نشان‌دهنده تعهد استان به ارتقای سطح سلامت و تناسب‌اندام دانش‌آموزان است و امیدواریم که این روند مثبت ادامه یابد و به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

مطهری عنوان کرد: این پیشرفت‌ها نه‌تنها به بهبود سلامت جسمانی کمک می‌کنند، بلکه به تقویت روحیه و افزایش اعتمادبه‌نفس جوانان نیز منجر می‌شوند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×