اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده انتظامی ارومیه:

رسانه‌ها لشگری در مقابل دشمنان هستند

فروردین 30, 1403 ۱۲:۰۶ ب٫ظ 10

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: رسانه امروز در دنیا حرف اول را می‌زند و نقش مهم در خنثی‌سازی دسیسه‌ها دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک»، محمد توحیدی صبح امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه‌ها برگزار شد، با اشاره به انعکاس دقیق و به موقع اخبار اظهار داشت: رسانه با انتشار دقیق اخبار می‌تواند در جامعه نقش بسزایی را داشته باشد و حتی گاهی رسانه با یک خبر کاری را انجام می‌دهد که یک لشکر توانایی انجام آن را نداشت.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از رسانه به اهداف خود می‌رسد و سرمایه‌گذاری زیادی نیز در این ارتباط انجام داده و روز به روز نیز از شیوه‌های نوین استفاده می‌کند تا بتواند به برنامه‌هایی که در نظر دارد دست یابد و رسانه‌های ما نیز باید در این موارد هوشیار باشند تا اهداف آن‌ها را از بین ببرند و از همه مهم‌تر باید در انتشار اخبار نیروی انتظامی باید واقعیت‌ها انتشار یاد تا مردم کامل در جریان امور باشند.

توحیدی گفت: نیروهای انتظامی و مسلح کشور همواره در راستای تأمین امنیت کشور همواره تلاش می‌کنند و همان‌طور که مردم نیز شاهد هستند از جان خود نیز دریغ نمی‌کنند تا مردم همواره در آسایش زندگی کنند و در این مسیر نیز رسانه می‌تواند کمک بزرگی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: برای تأمین امنیت در هر نقطه از کشور باید هر کس وظایف خود را به درستی انجام دهد تا بتوانیم در محیطی امن زندگی کنیم.

وی افزود: در برگزاری طرح نور بحث دستگیری نیست و هدف ایجاد فضایی است که تعدادی از بانوان عزیز کشورمان حجاب خود را رعایت کنند و از روز شنبه که این طرح اجرا شده جواب خوبی داده و شاید از هفته بعد حضور نیروی پلیس لازم نباشد.

توحیدی گفت: هدف از این کار بازگشت عزت و احترام بانوان ایرانی است که متأسفانه فرهنگ غربی در تعدادی از بانوان اثر کرده و حتی خود جامعه نیز آن را قبول ندارد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: همه مردم با همراهی مسئولان به راحتی می‌توانیم فرهنگ اصلی را به جامعه بازگردانیم و هدف از این طرح امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: همه مردم با همراهی مسئولان به‌راحتی می‌توانیم فرهنگ اصلی را به جامعه بازگردانیم و هدف از این طرح امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: پلیس همواره با مردم برخورد خوبی دارد و با زبان خوب با مردم سخن می‌گوید و سعی داریم تا مردم کم‌کم حجاب را در کشور رعایت کنند و نوع برخورد در این موضوع بسیار مهم است و الان مت تازه در اول طرح نور هستیم و اگر این طرح به طور کامل اجرا شود می‌بینیم که چقدر در جامعه تأثیر مثبتی دارد.

توحیدی گفت: در سال گذشته ۲۶۶ هزار تماس در مرکز فوریت‌های ۱۱۰ داشتم که در حدود ۱۴۸ هزار مأموریتی بود و در حوزه سرقت ۲۱ درصد کاهش بود و در شهر ارومیه سرقت‌های خورد خیلی اتفاق می‌افتد و در سرقت خودرو ۳۵ درصد کاهش‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: چهار باند مواد مخدر دستگیر شده است و تعدادی از خورده‌فروشان دستگیر شده‌اند و در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار پرونده در کلانتری‌ها تشکیل شده که بیش از ۱۲ هزار به سازش ختم شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×