پیشخوان - سیاسی - مهاباد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد:

عملیات «وعده صادق» دشمن را ادب کرد

فروردین 28, 1403 ۱۰:۱۸ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 00

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد گفت: عملیات غرورآفرین رزمندگان عزیز ایران اسلامی، که به‌منظور تحقق وعده صادق در مقابل استکبار جهانی، به‌ویژه رژیم خبیث صهیونیستی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام علی سید نظری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: عملیات غرورآفرین رزمندگان ایران اسلامی، که به‌منظور تحقق وعده صادق در مقابل استکبار جهانی، به‌ویژه رژیم خبیث صهیونیستی و کودک‌کش، انجام شد، نشان از اراده و قدرت بالای ملت ایران برای دفاع از حقوق خود و حمایت از مظلومین جهان دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که رژیم کودک‌کش اسرائیل با حمایت دنیای غرب با برخی از حکام بی‌بصیرت منطقه در طول بیش از ۶ ماه ددمنشانه‌ترین جنایات ضدانسانی را در فلسطین به‌ویژه غزه به وجود آورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مهاباد اظهار کرد: کشتن کودکان و به خاک و خون کشیدن زنان بی‌گناه و بی‌دفاع از کمترین جنایت‌های آنان محسوب می‌شود که دل هر ملت آزاده‌ای را به درد می‌آورد به‌ویژه جنایات غیراخلاقی و غیرانسانی که در بیمارستان شفا انجام دادند.

وی افزود: هیچ‌کدام از سازمان‌های بین‌المللی برای تنبیه برای دفاع از مردم مظلوم غزه حرکت شایسته‌ای را انجام ندادند و نهایتاً خودروی رژیم خبیث صهیونیستی به جایی رسید که مجموعه کنسولگری ایران اسلامی را در سوریه که مثابه خاک این کشور محسوب می‌شود مورد هدف قرارداد و چند تن از دلاورمردان ایران اسلامی که تحت عنوان مستشار در سوریه مشغول به انجام خدمت بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

علی سید نظری بیان کرد: در مقابل این جنایت رژیم صهیونیستی درخواست ملت فهیم ایران اسلامی این بود که باید ایران اسرائیل را تنبیه کند و یک گوشمالی درست حسابی دهد وعده‌هایی که مقام معظم رهبری در خطبه عید سعید فطر داده بودند عملی شد به دست رزمندگان پر توان ایران اسلامی که صدالبته با حمایت و پشتیبانی مردم و با این حرکت دل مردم شاد شد.

سید نظری در پایان گفتگو خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در طی چندین سال بهترین فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای و بهترین عزیزان ما را به شهادت رسانده است، مردم بی‌دفاع غزه هم از دنیا چشم یاری دارند ایران اسلامی هم در حد توان طبق فرمایشات پیامبر مکرم اسلام که فرمودند به مظلوم کمک کنید ایران اسلامی هم کمک کرد. 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×