پیشخوان - تازه های خبر - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد:

عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسرائیل را برملا کرد

فروردین 30, 1403 ۵:۲۳ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 10

فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم خبیث صهیونیستی را برملا کرد عملیات موشکی و پهپادی، جمهوری اسلامی ایران از کمترین تجهیزات خود استفاده کرد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حسن عباسی روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه به مناسبت روز ارتش در فرمانداری مهاباد ساعت ۱۳:۱۲ در گفتگو با گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: امروزه، نظامی و دفاعی کشورمان به یک سطح بسیار پیشرفته و قدرتمند رسیده است که نقش بسزایی در تعیین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای دارد این قدرت نظامی و دفاعی، امکانات و تجهیزات پیشرفته، آموزش‌های متخصصانه و نظارت مستمر بر وضعیت امنیت کشور را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان با آگاهی از قدرت دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، به‌وضوح متوجه شده‌اند که هر گونه تهدید یا تجاوز به این کشور پاسخ سریع و قاطع خواهد داشت.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: این قدرت نظامی، علاوه بر حفظ امنیت و استقلال کشور، به‌عنوان یک پشتوانه قوی در رقابت‌های بین‌المللی و دیپلماسی برای جمهوری اسلامی خدمت می‌کند. به همین دلیل، نظام جمهوری اسلامی با تلاش برای تقویت نیروی مسلح خود، پیروزی را در هر چالش و تهدید برای خود تضمین می‌کند.

عباسی دررابطه‌با عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: عملیات وعده صادق نه‌تنها نشان‌دهنده درایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح است، بلکه نمونه‌ای است از تلاش و همت بی‌دریغ شهدا و رزمندگان که با خون خود، این پیروزی را برای ما فراهم کرده‌اند.

وی در ادامه گفتگو افزود: این عملیات، نشانگر اراده و اصرار ملت ایران به دفاع از حقوق و منافع خود در برابر هر گونه تهدید و تجاوز است به همین دلیل، باید این پیروزی را به‌عنوان یک الگو و الهام‌بخش برای همه مسلمانان جهان قرارداد و باقدرت و ثبات به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

حسن عباسی خاطرنشان کرد: در این عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم خبیث صهیونیستی را برملا کرد عملیات موشکی و پهپادی، جمهوری اسلامی ایران از کمترین تجهیزات خود استفاده کرد  اما در صورت تکرار تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی، ایران، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌‌ غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×