تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «عزیز اشراقی»

فروردین 24, 1403 ۰:۰۲ ق٫ظ 10

شهید «عزیز اشراقی» در وصیت‌نامه‌ خود نوشت: «اى كسانی كه احساس مسؤوليت مى‌كنيد، سعى كنيد از امام امت خمينى كبير تبعيت كنيد و يک فرد مكتبى با تمام ابعادش باشيد و تمامى افكار و اعمال خود را در مسير الله قرار دهيد و هميشه ياد خدا باشيد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، شهید عزیز اشراقی نهم دی 1348 در شهرستان چایپاره به دنیا آمد. پدرش جبرئیل کشاورز بود و مادرش قیزبس نام داشت.

تا اول راهنمایی درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه وارد میدان نبرد شد. سرانجام در سی و یکم تیرماه 1367 در سردشت هنگام درگیری با نیروهای سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسید.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحيم

دنيا محل امتحان و آزمايش است. سعى كنيد رضايت خدا را در نظر بگيريد كه آن بهتر از مال و فرزند است.

برادر عزيزم آقاى موسى اشراقى و دوستان باوفايم و اى كسانی كه احساس مسئوليت مى‌كنيد، سعى كنيد از امام امت خمينى كبير تبعيت كنيد و يک فرد مكتبى با تمام ابعادش باشيد و تمامى افكار و اعمال خود را در مسير الله قرار دهيد و هميشه ياد خدا باشيد.

اگر بنده در جبهه به درجه رفيع شهادت نايل آيم بدانید که تمام مسلمانان و به ويژه شما برادر عزيزم و فرزندت بايد از انقلاب و امام امت دفاع كرده و هميشه سنگرهاى ما رزمندگان را پر كنيد و نگذاريد كفار ملحدين بر كشور اسلامي مان حمله كند.

منبع: نوید شاهد آذربایجان‌غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×