اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف 12 کيلوگرم هروئين در اروميه 

اردیبهشت 16, 1403 ۱۰:۱۵ ق٫ظ 40

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند و کشف 12 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين با عمليات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اروميه، خبر داد.

حسن درستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اينکه افرادی به‌صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان اروميه می‌کنند، رسيدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسيرهای پرتردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسايی شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نهايت با عمليات ضربتی پليس، خودروی متهمان در مسير اروميه – تبريز توقيف و در بازرسی از آنها مقدار 12 کيلو‌گرم مواد مخدر از نوع هروئين کشف شد.

درستی در پايان با اشاره به اينکه در اين خصوص سه دستگاه خودرو توقيف و 6 متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانونی، تحويل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بديل شهروندان در دستاوردهای پليس، ضروری است همکاری‌های آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×