پیشخوان - مهاباد
مدیرعامل آتش‌نشانی مهاباد مطرح کرد:

یک فوتی بر اثر تصادف در مهاباد

اردیبهشت 15, 1403 ۷:۱۲ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 50

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در محور مهاباد - ارومیه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سردار فداکار مکری در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴  با اشاره به حادثه انحراف و سقوط یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در محور مهاباد – ارومیه اظهار کرد» خودروی حادثه دیده از جاده منحرف شده و داخل کانال آب سقوط کرده و بر اساس تحقیقات انجام شده بر اثر این انحراف در این محور یک فوتی برجای گذاشت، علت حادثه سرعت غیرمجاز عدم کنترل راننده و خودروی ال ۹۰ از جاده منحرف شده و داخل کانال آب سقوط کرده این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اورژانس و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه دو مصدوم در پی داشت، بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این حادثه سرعت غیرمجاز و سهل‌انگاری خود راننده بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی مهاباد جنازه و مصدومین خودرو سواری ال ۹۰ را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی مصدومین را تحویل ماشین آمبولانس داده تا مصدومین را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کنند.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×