اقتصادی - پیشخوان - خوی
فرمانده انتظامی خوی:

۶۰۰۰ بلبرینگ قاچاق در خوی کشف شد

فروردین 30, 1403 ۱۰:۵۸ ق٫ظ 10

فرمانده انتظامی خوی خبر داد: نزدیک به ۶ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» کیومرث پاکدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان خوی در محور بازرگان به تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد پنج هزار و ۸۰۶ عدد بلبرینگ صنعتی خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوی ارزش کالاهای کشف شده را هفت میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان و افزود در این راستا یک نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خوی با بیان این که یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس در سراسر کشور در کنار سایر مأموریت‌هایش بحث مقابله با قاچاق است افزود: پلیس در چهار فرایند؛ مقابله با قاچاق را پیگیری می‌کند که فرایند ورود و خروج کالای قاچاق به کشور، حمل‌ونقل کالای قاچاق، محل‌های انبار و دپوی کالای قاچاق و در عرضه کالای قاچاق چهار فرایندی است که پلیس در این حوزه‌ها مأموریت دارد.

وی تشریح کرد: در شهرستان خوی نیز این چهار فرایند در مرزهای زمینی به‌صورت کاملاً جدی در حال پیگیری است از جمله سه‌راهه ایواغلی، مرز رازی و قطور از مهم‌ترین مرزهایی است که مورد کنترل شدید فراجا قرار دارد و از همین کنترل‌ها نیز به‌صورت مستمر جلوی ورود و خروج کالای قاچاق گرفته می‌شود و به مردم نیز این اطمینان را می‌دهیم که در راستای حمایت از تولید داخل و اقتصاد کشور پلیس همواره هوشیار و در اجرای مأموریت خود هیچ‌گونه کوتاهی را نخواهد کرد که این هوشیاری پلیس قطعاً موجب ترس و بازدارندگی قاچاقچیان برای عبور از این مرزها و قاچاق هست.

پاکدل در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصیه کرد و افزود: مردم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×