اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ غربی خبر داد:

ضبط 100 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در خوی

اردیبهشت 18, 1403 ۱:۲۰ ب٫ظ 30

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: 100 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در شهرستان خوی کشف و ضبط شد.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، از ضبط چندین دستگاه کارت‌خوان قاچاق در استان خبر داد و اظهار کرد: پرونده قاچاق 100 دستگاه کارتخوان به ارزش پنج میلیارد و 976 میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دستگاه‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 976 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت پنج میلیارد و 591 میلیون ریال معادل ارزش خودروی حامل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و 182 میلیون ریال محکوم شد.

نجف‌زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان شوط کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

گفتنی است؛ اظهار آمادگی تعزیرات حکومتی برای پذیرش و رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نشان از تمرکز بر تأمین عدالت و حمایت از حقوق شهروندان دارد و این اقدامات نشان از تصمیم سازمان‌های اجرایی برای مقابله با هرگونه تخلف اقتصادی، اجتماعی و صنفی در جامعه دارد.

در نهایت، تشویق شهروندان به گزارش هرگونه تخلف از طریق سامانه‌های آنلاین و تلفنی، از دیگر اقداماتی است که به تحقق امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور کمک می‌کند و نقش مهمی در پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×