اقتصادی - پیشخوان - مهاباد
شهردار مهاباد خبر داد:

احداث کمربندی ۲۴ متری آزادگان مهاباد

اردیبهشت 6, 1403 ۱۱:۴۰ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 20

شهردار مهاباد گفت: با احداث کمربندی ۲۴ متری آزادگان، امکان اتصال مستقیم کمربندی تاج سد به مناطق مکریان و جانبازان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» بابک رستم‌پور  در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: در راستای ترمیم معابر و پیاده‌روهای سطح شهر، با تلاش و همت همکاران حوزه معاون فنی و عمران شهرداری مهاباد، اجرای بتن پلاک در مسیر ضلع شرقی پیاده‌روی خیابان صارم بیگ به بهترین شکل و باکیفیت عالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: پیاده‌روها نقش بسیار مهمی در منظر شهری دارند نت‌ها به‌راحتی شهروندان در پیاده‌روی کمک می‌کند، بلکه فضای عمومی شهر را زیباتر و دلپذیرتر می‌سازند باتوجه‌به اهمیت اجتماعی و فرهنگی پیاده‌روها، لازم است که به مرمت و تعویض آن‌ها توجه کافی شود.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: با بهبود و ساماندهی پیاده‌روهای شهری، فضای عمومی شهر زیباتر، دلپذیرتر و جذاب‌تر برای سکونت و تفریح شهروندان خواهد بود همچنین، این اقدامات می‌تواند باعث افزایش حس اعتبار و قابل‌پذیرش شهروندان نسبت به فضای عمومی شود.

بابک رستم‌پور در ادامە گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ درباره پروژە کمربندی آزادگان به‌طرف جانبازان اظهار کرد: با احداث کمربندی ۲۴ متری آزادگان، امکان اتصال مستقیم کمربندی تاج سد به مناطق مکریان و جانبازان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه علاوه بر اینکه به تکمیل رینگ ارتباطی کمربندی شمال شهر کمک می‌کند، باعث بهبود و رونق اقتصادی و تجاری در منطقه نیز خواهد شد. با تسهیل دسترسی به مناطق حومه شهر، ترافیک شهر نیز بهبود چشمگیری خواهد یافت.

بابک رستم‌پور درباره مشخصات پروژه بیان کرد: این پل با طول ۷۵۰ متر و یک باند دسترسی محلی به عرض متوسط ۸ متر، غیرهم‌سطح با دهنه‌ای ۱۴ متر و ارتفاع ۸ متر و عرض میانگین ۲۰ متر احداث شده است. همچنین، مجموعه خاک‌برداری این پروژه به حجم ۲۰ هزار مترمکعب، جدول‌گذاری به طول ۷۵۰ متر، جوب هدایت آب‌های سطحی به طول ۱،۵۰۰ متر، رفیوژ به طول ۱.۵۰۰ متر، کانال به طول ۷۵۰ متر و تک جدول کارگزاری شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×