اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
شهردار مهاباد مطرح کرد:

احداث فاز اول رینگ کمربندی جنوب مهاباد

اردیبهشت 4, 1403 ۱۲:۰۹ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 10

شهردار مهاباد گفت: با شروع اجرای رینگ کمربندی جنوبی شهر از منطقه پشت تپ به بلوار حسن‌زاده، عملیات ساخت فاز دوم رینگ کمربندی اتصال به داشامجید آغاز شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» بابک رستم‌پور در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: با شروع اجرای رینگ کمربندی جنوبی شهر از منطقه پشت تب به بلوار حسن‌زاده، عملیات ساخت فاز دوم رینگ کمربندی اتصال به داشامجید آغاز شده است این پروژه مهم و اساسی، باهدف بهبود ترافیک و افزایش راحتی و سلامت مسافران در منطقه، در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با تکمیل این بخش از رینگ کمربندی، منطقه به یک نقطه قوت جدید در سیستم حمل‌ونقل عمومی و خصوصی شهر تبدیل خواهد شد.

شهردار مهاباد دررابطه‌با این خبر بیان کرد: فاز اول این پروژه شامل احداث یک بلوار با طول ۱۲۰۰ متر از پشت تب به سمت بلوار حسن‌زاده است در این فاز، عملیات ساخت و آسفالت‌کاری بر روی مسیر گفته شده صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: فاز دوم این پروژه شامل ساخت یک جاده با طول ۱۶۰۰ متر از جاده اوزوندره به سمت کمربندی داشامجید است در این فاز، عملیات خاک‌برداری، ساخت و آسفالت‌کاری بر روی مسیر مذکور صورت خواهد گرفت.

رستم‌پور خاطرنشان کرد: فاز سوم این پروژه شامل ساخت یک بلوار با طول ۱۸۰۰ متر از داشامجید به سمت بلوار خلفای راشدین است در این فاز، عملیات خاک‌برداری و ساخت بلوار با استفاده از ۳۶۰۰۰۰ مترمکعب خاک صورت خواهد گرفت.

بابک رستم‌پور در پایان گفتگو بیان کرد: احداث این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر آغاز و تا میدان نور احداثی در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر است از محل میدان احداثی به‌طرف میدان نور (پیام‌نور) ۱۰۰۰ متر شهرک فجر و سیدآباد را به بهارستان وصل می‌کند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×