اشنویه - پیشخوان - گفتگو
فرمانده سپاه اشنویه مطرح کرد:

سپاه حامی ملت در صیانت از کشور

اردیبهشت 3, 1403 ۷:۲۰ ق٫ظ 10

فرمانده سپاه اشنویه گفت: سپاه پاسداران نماد شکوه‌مندِ بیش از چهار دهه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران و حامی مردم در حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»،به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یعقوب رشیدی فرمانده سپاه اشنویه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی «هه‌وال شنو» اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، در مواردی از جمله جنگ تحمیلی، مقابله با تهدیدات دشمنان، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین حضور در بلایای طبیعی، همواره منشأ خیروبرکت برای مردم ایران اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه اشنویه، افزود: ابتکار تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، اقدام هوشمندانه و ابتکاری برای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از مرزهای میهن بود. سپاه در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و از هیچ تلاشی برای صیانت از این مرز و بوم دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به دشمنی‌های کشورهای متخاصم خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها، با توطئه‌ها و دشمنی‌های متعددی از سوی دشمنان روبرو بوده است؛ اما این نهاد انقلابی با هوشیاری و اقتدار و یاری پروردگار، همواره در مقابل دشمنان ایستاده و آنها را به‌زانو درآورده است. نمونه بارز آن، عملیات غرورآفرین «وعده صادق» است که به یاری خداوند، بار دیگر اقتدار و توانمندی سپاه پاسداران را به رخ جهانیان کشید.

فرمانده سپاه اشنویه با اشاره به اقدامات سپاه در عرصه‌های سازندگی و عمرانی، تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار وظایف ذاتی خود در زمینه دفاعی و امنیتی، همواره در خدمت مردم و در عرصه‌های سازندگی و عمرانی نیز فعال بوده است. این نهاد انقلابی، در ساخت و ترمیم مدارس، بیمارستان‌ها، جاده‌ها، پل‌ها و سایر زیرساخت‌های اساسی موردنیاز کشور نقش مؤثری ایفا کرده است.

رشیدی در پایان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه، بیان کرد: من این روز را به همه آحاد ملت ایران، به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم. همچنین از همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه پاسداران و یگان‌های مستقر در استان آذربایجان غربی که همواره در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوار هستم زیر سایه منویات مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×