اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
مدیرعامل آتش‌نشانی مهاباد خبر داد:

فوت یک نفر بر اثر واژگونی خودرو

اردیبهشت 3, 1403 ۱۰:۲۱ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 00

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: بر اثر واژگونی در محور جاده مهاباد - ارومیه چهار نفر مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سردار فداکار مکری در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: باتوجه‌به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ بامداد، مبنی‌بر واژگونی در محور جاده مهاباد – ارومیه به وقوع پیوسته و به مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۱۲۵ گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه ۴۰۵ در محور مهاباد – ارومیه از جاده منحرف شده و به گاردریل برخورد کرد افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده چهار نفر بر اثر واژگونی در این محور مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت، علت واژگونی پژو ۴۰۵ از جاده منحرف شده و با گاردریل برخورد کرده است این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اورژانس و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه چهار مصدوم در پی داشت، بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این حادثه سرعت غیرمجاز و سهل‌انگاری خود راننده بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی مهاباد مصدومین خودرو سواری پراید را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت‌های پزشکی مصدومین را تحویل ماشین آمبولانس داده تا مصدومین را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کنند.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به‌تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×