اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد:

لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مهاباد

اردیبهشت 5, 1403 ۸:۰۵ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 10

فرماندار ویژه مهاباد گفت: دستگاه‌های فرهنگی، تربیتی و مراکز آموزشی، از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، کانون‌های فرهنگی، آموزش‌وپرورش، باید از ظرفیت‌های خود برای نهادینه‌کردن فلسفه حجاب استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» به نقل از هالان-۲۴؛ حسن عباسی در اولین جلسه حجاب و عفاف در فرمانداری مهاباد اظهار کرد: نشست کارگروه حجاب و عفاف مهاباد، با تأکید بر مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی در فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی حجاب و عفاف پرداخته شد اعضای کارگروه بر این باورند که تنظیم و نظارت بر فعالیت تولیدی‌های لباس و کافه سراها از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نقش مؤثری رقم بزنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حجاب و عفاف به‌عنوان یک مفهوم فرهنگی و اخلاقی در جامعه جایگاه خود را دارد، لازم است که همگان به آن پایبند باشند. بنابراین، همکاری فعال دستگاه‌های اجرایی با سایر نهادها و سازمان‌ها در جلب‌توجه به حفظ حجاب و عفاف ضروری است.

حسن عباسی دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی، تربیتی و مراکز آموزشی، از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، کانون‌های فرهنگی، آموزش‌وپرورش، باید از ظرفیت‌های خود برای نهادینه‌کردن فلسفه حجاب بهره ببرند این اقدام نقش مهمی در ترویج اصول و مفاهیم حجاب و پوشش مناسب در جامعه دارد.

وی افزود: با تأکید بر احترام به حقوق و آزادی‌های فردی، ترویج فلسفه حجاب می‌تواند به تقویت هویت فردی و اجتماعی کمک کند و با پایبندی به اصول اخلاقی و اجتماعی به جامعه کمک کنند.

فرماندار ویژه مهاباد در ادامه جلسه درباره وعده صادق بیان کرد: فروردین یک روز بزرگ و تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران است که با انجام عملیات وعده صادق، نشان داد که ملت ایران همواره آماده دفاع از خود و سرزمین خود در برابر هرگونه تهدید و تجاوز است. این روز نشان‌دهندهٔ ایستادگی، قدرت و عزم ملت ایران برای حفظ استقلال، آزادی و عدالت است.

وی افزود: ملت ایران با همبستگی و یکپارچگی خود، به دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند بوده و به تحقق آرمان‌های بلند خود پایبند مانده است ما به همه شهدا و رزمندگان مظلوم که در جبهه‌های مختلف به دفاع از کشور علاقه‌مند شده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

 عباسی خاطرنشان کرد: رژیم خبیث صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه و با شهید کردن عزیزانمان در کنسولگری اشتباه بزرگی را انجام داد، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی فرمودند که رزیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود ایران فقط به مکان‌های نظامی رژیم صهیونیستی حمله کرد کاری با مردم رژیم صهیونیستی ندارد ولی رژیم جعلی صهیونیستی به زنان و بچه‌ها بی‌دفاع هم حمله می‌کند همه جهان شاهد هستند که رژیم کودک کش چه جنایت‌های در فلسطین انجام داده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×