اجتماعی - پیشخوان - مهاباد
رئیس پلیس راهور مهاباد مطرح کرد:

پارک دوبل معضلی در خیابان‌های مهاباد

اردیبهشت 7, 1403 ۴:۵۷ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 30

رئیس پلیس راهور مهاباد گفت: پارک دوبل، معضلی است که نفس خیابان‌های سطح شهر را تنگ کرده رانندگانی که قوانین را نقض می‌کنند جریمه خواهند شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» حمید بختیاریان در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی هالان-۲۴ اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از توقف غیرمجاز و نگه‌داشتن دوبل در خیابان‌های شلوغ و پرترافیک شهرستان مهاباد، توصیه می‌شود برای فرهنگ‌سازی از پارکینگ‌های داخل‌شهری استفاده نمایید.

وی تصریح کرد: استفاده از این پارکینگ‌ها علاوه بر جلوگیری از ایجاد ترافیک و مشکلات رانندگان، به حفظ نظم و زیبایی شهر کمک می‌کند.

رئیس پلیس راهور مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: پارک دوبل، معضلی است که نفس خیابان‌های سطح شهر مهاباد را تنگ کرده است برای حل این مشکل، اقدامات سخت‌گیرانه‌ای توسط راهنمایی رانندگی صورت خواهد گرفت و رانندگانی که قوانین را نقض کنند و به پارک دوبل اقدام کنند، جریمه خواهند شد.

بختیاریان درباره جلسه شورای ترافیک بیان کرد: با همکاری و حمایت شهرداری تصویب شد که بخش‌های خاصی از خیابان‌های شهرستان به‌عنوان لاین ویژه برای تاکسی‌ها و موارد اضطراری اختصاص داده شود این لاین‌های ویژه با استفاده از جداکننده‌های فیزیکی مشخص شده و نظارت دقیق بر آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفتگو افزود: برخی از خیابان‌های که لاین ویژه یا جداکننده فیزیکی دارند ازجمله خیابان شهرداری، میدان آردی، خیابان سید نظام، و خیابان صلاح‌الدین ایوبی است.

راهکاری که در شورای ترافیک با کمک شهرداری تصویب کردیم این است که خیابان‌ها لاین ویژه داشته باشند برای تاکسی‌ها و برای موارد اضطراری از آن استفاده می‌شود خیابان‌های که لاین ویژه یا از جداکننده فیزیکی استفاده شده است ازجمله شهرداری، میدان آردی، خیابان سید نظام، خیابان صلاح‌الدین ایوبی است.

حمید بختیاریان درباره حمل با جرثقیل بیان کرد: هر روز، تعداد زیادی خودرو توسط خودروبرهای شهرداری به پارکینگ منتقل می‌شوند درصورتی‌که خودروها در خیابان‌هایی که تابلو پارک ممنوع یا توقف‌ممنوع نصب شده است پارک شده باشند، ما اقدام به انتقال آن‌ها به پارکینگ خواهیم کرد.

بختیاریان خاطرنشان کرد: این اقدامات به‌منظور حفظ نظم و رفاه عمومی صورت می‌گیرد و از شهروندان تقاضا داریم قوانین و مقررات شهری را رعایت کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×